Money and the power lyrics

Money and the Power

money and the power lyrics

Money and the Power Lyrics: Money and the power / Once you get a 'lil they just want to take you down (cause) / I got the money and the power.

and

Sign In Don't have an account? Start a Wiki. You must enable javascript to view this page. This is a requirement of our licensing agreement with music Gracenote. Money and the power Once you get a 'lil they just want to take you down cause I got the money and the power Once you get a 'lil they just want to take you down cause We've been going hard for too long Can't get enough, what is you on?

Featured lyrics. Hot lyrics. Hehehahaha, hehe ha hah hah..
how to make japanese noodles

Money and the power Once you get a 'lil they just want to take you down cause I got the money and the power Once you get a 'lil they just want to take you down cause We've been going hard for too long Can't get enough, what is you on? Really ain't nothing, I could drop that Wake up in the morning, make it all back Ok It's nothing, nothing to get it poppin' Wanna roll. Roll up, up, and away Here we go now Now Martin had a dream, I've been dreamin' 'bout gold Tell 'em I just wanna shine, and I gotta let it show Show up on the scene, walk right through the door Got a nigga on repeat, it's my double up flow Vibrate the whole building, I ain't ringing through your phone Waiting 'til the smoke clear, can you see me through the fog? Fall back, it could go all bad We be goin' hard with your ex, oh Tic-tac Tacky motherfuckers must not be hip yet Life is a bitch, but I bet I get that bitch wet We, we've been going hard for too long Can't get enough, what is you on? Yeah Really ain't nothing, I can drop that Wake up in the morning, make it all back We, we've been going hard for too long We, we've been going hard for too long Ma-money and the power Once you get a little, they just wanna take you down cause But I'm ready, ready, so you can tell 'em to bring it on On a whole other level of high, no phone Foes all mad 'cause the dough don't fold Forget about your plans, we ain't leavin' 'til it close Close to the top, I can barely see the ground With the whole team here, everybody get around Look like a parade when we're coming through your town One hand to the sky, two feet to the ground Wait, can't stop 'til the sun's up Party everywhere ever since I got my funds up Yup, pray to God it never run out Off that loud, burnin' rubber, need to slow it down We, we've been going hard for too long Can't get enough, what is you on? Yeah Really ain't nothing, I can drop that Wake up in the morning, make it all back We, we've been going hard for too long We, we've been going hard for too long Ma-money and the power Once you get a little, they just wanna take you down cause Mon-money and the power Once you get a little, they just wanna take you down, cause That, that's how it is When you fuckin' with me, you should know how it goes That, that's how it is I've got a bottle in my hand and a pocket full of dough We, we've been going hard for too long Can't get enough, what is you on?

Really ain't nothing, I could drop that Wake up in the morning, make it all back It's nothing, nothing to get it popping Wanna roll, roll up, up and away Here we go now Martin had a dream, I've been dreaming 'bout gold Tell 'em I just wanna shine and I gotta let it show Show up on the scene, walk right through the door Got a nigga on repeat, it's my double up flow Vibrate the whole building, I ain't ringing through your phone Waiting till the smoke clear, can you see me through the fog? Fall back, it could go all bad We be going hard with your ex, so Tic-tac-tacky motherfuckers must not be here Life is a bitch, but I bet I get that bitch wet We, we've been going hard for too long Can't get enough, what is you on? Really ain't nothing, I can drop that Wake up in the morning, make it all back We, we've been going hard for too long We, we've been going hard for too long Money and the power Once you get a little, they just wanna take you down, 'cause Money and the power Once you get a little, they just wanna take you down, 'cause That, that's how it is When you fucking with me, you should know how it goes That, that's how it is I've got a bottle in my hand and a pocket full of dough We, we've been going hard for too long Can't get enough, what is you on? Really ain't nothing, I can drop that Wake up in the morning, make it all back We, we've been going hard for too long We, we've been going hard for too long. Hello World 2. The Movement 3.

Money and the power Once you get a 'lil they just want to take you down cause I got the money and the power Once you get a 'lil they just want to take you down cause We've been going hard for too long Can't get enough, what is you on? Really ain't nothing, I could drop that Wake up in the morning, make it all back Ok It's nothing, nothing to get it poppin' Wanna roll. Roll up, up, and away Here we go now Now Martin had a dream, I've been dreamin' 'bout gold Tell 'em I just wanna shine, and I gotta let it show Show up on the scene, walk right through the door Got a nigga on repeat, it's my double up flow Vibrate the whole building, I ain't ringing through your phone Waiting 'til the smoke clear, can you see me through the fog? Fall back, it could go all bad We be goin' hard with your ex, oh Tic-tac Tacky motherfuckers must not be hip yet Life is a bitch, but I bet I get that bitch wet. We, we've been going hard for too long Can't get enough, what is you on? Yeah Really ain't nothing, I can drop that Wake up in the morning, make it all back We, we've been going hard for too long We, we've been going hard for too long Ma-money and the power Once you get a little, they just wanna take you down cause.



Money and Power

Money and the Power Kid Ink (Clean)

.

.

3 thoughts on “Money and the power lyrics

  1. Money and the power Once you get a 'lil they just want to take you down cause I got the money and the power Once you get a 'lil they just want to take you down cause We've been going hard for too long Can't get enough, what is you on?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *